انتصاب سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰ کد : ۴۸۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۸
انتصاب سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک

طی حکمی از سوی دکتر محمد توکلی مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، « سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک » منصوب شد.

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، بر اساس این حکم آقای ابوالفضل سهل آبادی به سمت « سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک » منصوب شد.

در حکم صادره آمده است: با توجه به پیشنهاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و موافقت این مرکز، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند سبحان و عنایت حضرت ولی عصر (عج) در راستای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و احترام به شان و کرامت والای انسان ها، رعایت ضوابط و مقررات اداری، اصول اسلامی و دفاع از ارزش ها را سرلوحه کار خود قرار دهید. امید است با حرکت بر مدار شرع، قانون و اخلاق و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و توانایی های موجود در جهت صیانت از سرمایه های مادی و معنوی نظام از هیچ کوششی دریغ ننموده و در پرتو الطاف بی بدیل الهی در راستای انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است آقای ابوالفضل سهل آبادی در حال حاضر در سمت مشاور رییس دانشگاه و سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز مشغول به فعالیت است.

کلید واژه ها: انتصاب سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک حراست علوم پزشکی اراک


( ۶ )

نظر شما :