واحد پاسخگویی به شکایات
آشنایی با وظایف واحد پاسخگویی به شکایات
دریافت شکایات حضوری، تلفنی و مکتوب مردم (مراجعین ) از واحدها و کارکنان دانشگاه
بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
جمع بندی شکایات به صورت دوره ای و تجزیه و تحلیل شکایات و ارائه گزارش برای ریاست دانشگاه و دفتر متبوع در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
پیگیری نتایج گزارش های تهیه شده
پیگیری اقدامات انجام یافته برای ارسال پاسخ به شاکیان