کاهش زمان رسیدگی اورژانس بر بالین بیماران و مصدومان

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۶ کد : ۱۱۸۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۴
فرماندار اراک گفت: با اضافه شدن ۱۰ پایگاه جدید و استقرار آنها در جای‌ جای نقاط شهر، زمان حضور اورژانس و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به همشهریان، کاهش می یابد.
کاهش زمان رسیدگی اورژانس بر بالین بیماران و مصدومان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حسین بختیاری در حاشیه آیین کلنگ زنی ۱۰ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی خیر ساز کلانشهر اراک، افزود: با افتتاح این پایگاه های جدید که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید مردم می توانند راحت تر و در زمان کوتاه تری به خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی دسترسی پیدا کنند.

وی اظهار داشت: از شهرداری و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز بابت همکاری با علوم پزشکی و اورژانس برای استقرار این پایگاه ها تشکر می کنم.

وی همچنین از کلیه همکاران اورژانس و فوریت های پزشکی و پیش بیمارستانی، تشکر کرد و گفت: در این روزهای بحرانی کرونا، همکاران اورژانس در خط مقدم جبهه قرار داشته و ضمن به خطر انداختن جان خود مسئولیت خطیری برای حفظ جان همنوعان خود نیز بر عهده دارند.

فرماندار اراک همچنین در ادامه به آخرین وضعیت کرونایی کلانشهر اراک هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت قابل قبولی در شهر حکم فرماست و طبق آخرین گزارشات، مردم بیش از ۸۵ درصد از پروتکل های بهداشتی از قبیله زدن‌ماسک، رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و شستشوی مکرر دست‌ها را رعایت می کنند، اما نیاز است برای خروج از این بحران ضمن رعایت موارد، مابقی مردم نیز رعایت کرده و اهتمام بیشتری بورزند.

دکتر بختیاری خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد و نیروهای مردمی و داوطلب در کنار همکاران زحمتکش علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط در خط مقدم جبهه سلامت هستند و بدون هیچ چشمداشتی در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.

فرماندار اراک در پایان گفت: در ۱۵ گروه کارشناسی و در نقاط مختلف شهری، صنایع، سازمان ها و ارگان ها و مکان های مختلف بحث نظارت و بازرسی و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی را پیگیری می‌کنند که امیدواریم ثمره این بازدیدها، به رسیدن به وضعیت مطلوب و مناسب منجر شود.

 

کلید واژه ها: شورای اسلامی کلانشهر اراک اورژانس دکتر حسین بختیاری


نظر شما :