کمبود ۲۰ پایگاه اورژانس در استان مرکزی

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۰ کد : ۱۱۸۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ارتباط ویدئو کنفراسی با وزیر بهداشت، گفت: استان مرکزی ۲۰ پایگاه اورژانس از برنامه راهبردی و قانون ارتقاء بهره وری کشوری، عقب تر است.
کمبود ۲۰ پایگاه اورژانس در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: امیدواریم مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان و سلامت در استان را با حمایت مسئولین به خصوص وزیر بهداشت مرتفع سازیم.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی در استان، کمبود نیرو انسانی و تکنسین است که امیدواریم این موضوع با جذب مجوز ۱۷۰ نفره، حل شده و باعث ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده، شود.
وی تاکید کرد: نداشتن آشیانه مخصوص اورژانس هوایی و استفاده به ناچار از باند فرودگاه اراک یکی دیگر از مشکلات این حوزه است که با توجه به آغاز به کار اورژانس هوایی در شهریور سال ۹۷، امیدواریم هرچه زودتر با افتتاح و راه اندازی پد مخصوص اورژانس هوایی در جنب بیمارستان امیرالمومنین(ع) شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.
در ادامه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه همکاران علوم پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از ابتدایی ترین کانون های شیوع ویروس کرونا بود که کنترل آن در موج اول و دوم و شرایط قابل قبول فعلی آن نشان از تلاش، مجاهدت و فداکاری همه‌جانبه در استان مرکزی دارد.
دکتر نمکی افزود: از خیرین حوزه سلامت در استان مرکزی نیز که با حمایت های خود موجبات خیر و برکت را در حوزه سلامت و بهداشت درمان استان مرکزی فراهم آورده اند نیز کمال تشکر را دارم.
وی همچنین در ادامه ابراز امیدواری کرد پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک هرچه زودتر به سرانجام برسد.
وزیر بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد، تمام مشکلاتی که از زبان رییس دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد، برنامه ریزی کرده و آنها را برطرف نماییم.

کلید واژه ها: دکتر سید محمد جمالیان مرکز فوریت های پزشکی دکتر نمکی پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک


نظر شما :