رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی طی پیامی روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی را تبریک گفتند.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۳ کد : ۲۰۲۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳۲
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی طی پیامی روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر میباشد:

” بسمه تعالی “

▫️فرا رسیدن ۲۶ شهریور، روز فوریتهای پزشکی فرصتی می باشد تا قدردانی نماییم از تمام عزیزان سفیدپوش خط مقدم درمان که در اورژانس ۱۱۵ به صورت شبانه روز در حال خدمت صادقانه به مردم سرزمینمان می باشند .

▫️ارزش لباس مقدس فوریت­ های پزشکی با ارزش تک تک ثانیه ­های حیات انسان این اشرف مخلوقات گره خورده است. آنگاه که در بحرانی ­ترین شرایط مرگ و زندگی، انسانی را در می­ یابید .

▫️بی شک با افزایش روند رو به رشد سوانح ، حوادث و بلایا امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبتهای پیش بیمارستانی احساس می شود .

▫️لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت ، همواره خود را به دانش روز ، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات ، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورید.

▫️با کمال ادب و ارادت از زحمات خالصانه و ماهرانه‌ی شما عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را دارم. امید است با استعانت از خداوند متعال وبهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریّت و تا بی‌کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی به مردم و همچنین نجات جان مردم غیورمان، سرآمد باشیم.

▫️در پایان اینجانب بر خود لازم می دانم فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه ، روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را به تمامی پرسنل شاغل در سازمان اورژانس استان مرکزی تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق، سعادت و سلامت را برایتان مسئلت می نمایم.
▪️دکتر" محمد پروهان" رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی
 

کلید واژه ها: روز ملی اورژانس تکنسین فوریت های پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی


( ۱ )

نظر شما :