پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز فوریتهای پزشکی

۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۸ کد : ۲۰۲۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۶
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز فوریتهای پزشکی

دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرا رسیدن روز فوریت های پزشکی را به تمامی تکنسین ها و پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان، اساتید، اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان و کلیه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.


▫️به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است. (سوره مائده آیه ۳۲)

▫️توفیق خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که حضرت حق نصیب بندگان خاص خود می نماید و در این میان پرسنل ساعی و کوشا اورژانس و فوریت های پزشکی ،طلایه داران و پیشگامان حوزه سلامت کشور، که نام خود را در بیست ششمین برگ از تذکره شهریور جاودانه ساخته اند

▫️بی شک پرسنل اورژانس، در حوادث و بلایا و بیماری های اورژانسی نخستین خادمانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی حاضر شده و با تلاش صادقانه و خستگی ناپذیر و علم و تجربه خود نوش دارو حیات را به کام دردمندان  می نوشانند. 

▫️همانا آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد و دستی به نشان حق شناسی و سپاس رو به آستان الوهیت بلند شود نور رحمت واسعه ی الهی بر زندگی سربازان خط مقدم سلامت جاری میگردد.

▫️قطعا تکنسین های مجاهد فوریت های پزشکی و پزشکان و پرسنل اورژانس که در پایگاههای شهری و روستایی اورژانس، واحد دیسپچ، ستاد هدایت، EOC  و ... با فعالیت بدون وقفه و شبانه روزی در فراز و نشیب های پرتلاطم دریای طوفانی پاندمی ویروس کرونا پرتو و شعشعه آرامش را فانوس وار به قلوب مردم آحاد جامعه می تابانند ؛ جهادگران بی منت خط مقدم حوزه سلامت هستند که مخلصانه و شجاعانه با تاسی از قاموس زینبی وارد میدان پرمشقت و خطر امداد و نجات شده و ناسور های شاخه های شکسته را مرهم می نهند.

▫️اما باید گفت رشد و توسعه شاخص های بهداشتی و درمانی هر جامعه ، مستلزم گام نهادن در مسیر ارزنده معرفت و مرهون تلاش و پشتکار فرهیختگان و مدیران این عرصه ی سبوح و قدوس است و چه غرورآفرینند کسانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین ایام جوانی خود را در جهت پیشبرد آماج و اهداف حوزه ی سلامت وقف کردند.

▫️ جا دارد در این روز ارزشمند، که از مساعی رفیع و همت منیع دکتر پریا بهرامی ریاست محترم سابق اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک برای تلاش های مثمر ثمری که در سالهای تلاش و حضور در اورژانس استان مرکزی انجام داده اند تقدیر و تشکر نموده و برای  دکتر محمد پروهان به عنوان رئیس اورژانس 115 استان آرزوی توفیق روز افزون دارم و امید است که حضور ایشان در این مسئولیت به عنوان فردی صدیق و مجاهد با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش رشد و پویایی هر چه بیشتر اورژانس باشد.

▫️اینجانب بر خود لازم می دانم که ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تمامی بزرگ مهران و تلاشگران این عرصه ، خجسته روز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 را  بر تمامی تکنسین های گرانقدر فوریت پزشکی و مجاهدان واحد دیسپیچ ، ستاد هدایت، EOC  و پزشکان متخصص طب اورژانس بالاخص اساتید گرانقدر، اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک مشغول در این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و در پرتو الطاف الوهیت خَیرَ الْمُنْزِلینَ و در سایه ی اتکال به حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) از خداوند متعال مزید توفیقات و صحت و سلامتی را برای تمامی این عزیزان مسئلت نمایم.

دکتر سید محمد جمالیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک

۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰

کلید واژه ها: روز ملی اورژانس اورژانس پیش بیمارستانی تکنسین فوریت های پزشکی


نظر شما :