نظارت مستمر و پایش دقیق تکنسین های اورژانس

۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۸ کد : ۲۱۵۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نیروی های پشتیبانی بر عملکرد تکنسین های اورژانس نظارت می کنند.
نظارت مستمر و پایش دقیق تکنسین های اورژانس

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی، دکتر محمد پروهان بیان کرد: با توجه به ضرورت آمادگی تکنسین های اورژانس از لحاظ سرعت عمل و مهارت در ارائه خدمت به بیماران و مصدومین، بازرسی و نظارت های اورژانس به صورت مستمر، یک امر الزامی است که در این راستا بخش کنترل کیفی فعال و تعدادی نیرو در این بخش اختصاص یافته و موظف شده اند از تمام نیروهای ستادی پایش به عمل آورند.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته کلیه پایگاه های کانکسی سطح شهر به جز پایگاه پل فرنگی جمع آوری شده بود که با ادامه پیگیری ها حدود ۹۵ درصد از این پایگاه نیز جمع آوری شده که با جابه جا شدن آن، هیچگونه کانکسی در سطح شهر نخواهد بود.

وی تاکید کرد: امکان بروز خطا و سهل انگاری در ماموریت های اورژانس وجود دارد، اما این حوزه به  این دلیل که با جان و سلامتی مردم در ارتباط است با حوزه های دیگر متفاوت است و بسیار اهمیت دارد به همین دلیل سعی می کنیم نواقصی که وجود دارد را برطرف نماییم.

دکتر پروهان از پیشرفت خوب پروژه آشیانه هلیکوپتر سخن گفت و افزود: شاهد پیشرفت بسیار خوب این پروژه هستیم و کارهای نهایی آن انجام شده و بدهی ها به هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به روز شده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعمیر و بازسازی آمبولانس های فعال در سطح استان، یک اصل اساسی در ارایه خدمات با کیفیت به بیماران است که در این راستا ۲ دستگاه آمبولانس شهرستان اراک و ۱ دستگاه آمبولانس شهرستان شازند جهت تعمیر ارسال شده است.

وی در پایان گفت: آب پایگاه خیر آباد از حالت مخزن ذخیره ای به آب لوله کشی تغییر پیدا کرده و پیگیر های لازم جهت گازکشی این منطقه همانند پایگاه روناس در دست اقدام و در حال پیگیری است.

کلید واژه ها: اورژانس پیش بیمارستانی تکنسین فوریت های پزشکی سرپرست سازمان اورژانس 115 استان مرکزی


نظر شما :