در آبان ماه سال جاری ۱۷ هزار و ۶۰ تماس تلفنی با اورژانس گرفته شده است

۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰ کد : ۲۲۰۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۶
همکاران ما در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی در ماه گذشته پاسخگو ۱۷ هزار و ۶۰ تماس تلفنی بودند که از این تعداد تماس ۳ هزار ۸۴۳ منجر به ماموریت و اعزام آمبولانس شده است.
در آبان ماه سال جاری ۱۷ هزار و ۶۰ تماس تلفنی با اورژانس گرفته شده است

لازم به ذکر است تعداد تماس هایی که منجر به مشاوره می شود عددی بالغ بر 4 هزار و 109 تماس مشاوره ای بوده است که همکاران ما در این زمینه سعی می کنند اطلاعاتی که در اختیارشان هست را در خدمت تماس گیرندگان قرار دهند. توجه داشته باشید که خط تلفن 4030 اختصاصا جهت مشاورات پزشکی بخصوص کرونا می باشد.
▫️متاسفانه تعداد 1 هزار و 51 تماس مزاحمت تلفنی در آبان ماه سال جاری ثبت شده است. از همشهریان عزیز خواهشمندم این نکته را مد نظر داشته باشند این تعداد تماس مزاحمت هم باعث فرسایش شغلی وهم باعث اتلاف زمان همکاران ما در مجموعه اورژانس شود و هم ممکن است خسارات جبران ناپذیر را افرادی که نیاز به اورژانس دارند رسانده شود.
 

کلیدواژه‌ها: تماس مزاحمت همکاران مشاوره اورژانس پیش بیمارستانی


نظر شما :