مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۲۴۸۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۴
معاون فنی و عملیات اورژانس۱۱۵ استان مرکزی از مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در منزلی مسکونی در یکی از محله های کلانشهر اراک خبر داد.
مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه

♨️ مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه 

 معاون فنی و عملیات اورژانس۱۱۵ استان مرکزی از مصدوم شدن ۳ نفر  بر اثر انفجار مواد محترقه در منزلی مسکونی در یکی از محله های کلانشهر اراک خبر داد.

بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۰۰ امروز طی تماسی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ یکی از شهروندان جهت امدادرسانی به ۳ نوجوان مجروح انفجار مواد محترقه در منزلی مسکونی در یکی از محلات کلانشهر اراک از این مرکز درخواست کمک کرد و بلافاصله دو اکیپ  اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام گردید.

وی با اشاره به مصدوم شدن ۳ نفر در این حادثه افزود: بر اثر این انفجار سه نوجوان ۱۴ و ۱۵  و ۱۶ دچار سوختگی و آسیب های متعدد شدند که این مصدومین توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج) انتقال یافتند.

ایران نژاد در ادامه افزود: با توجه به نزدیکی ایام چهارشنبه‌ آخرسال، از عموم نوجوانان و جوانان درخواست می‌کنیم از ساخت و نگهداری مواد محترقه خطرناک پرهیز کرده و از خانواده‌ها نیز تقاضا داریم تا نسبت به نظارت بیش‌تر بر عملکرد فرزندان خود و هم‌چنین رعایت نکات ایمنی در این ایام اهتمام بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادثی تلخ و جبران‌ناپذیر پیشگیری شود.

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی

کلید واژه ها: اورژانس پیش بیمارستانی تکنسین های اورژانس اراک مواد محترقه


نظر شما :