قاتل نامرئی جان ۳ نفر از اعضای یک خانواده را گرفت ...

۰۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۱ کد : ۲۵۱۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۳
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از فوت ۳ نفر اعضای یک خانواده در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن خبر داد. وی افزود: در ساعت ۱۹:۴۸ امروز و در پی تماس مردمی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر نیاز به امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به ۳ تن اعضای یک خانواده در یکی از محلات اراک، نزدیک ترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
قاتل نامرئی جان ۳ نفر از اعضای یک خانواده را گرفت ...

قاتل نامرئی جان ۳ نفر از اعضای یک خانواده را گرفت ...

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از فوت ۳ نفر اعضای یک خانواده در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن خبر داد. وی افزود: در ساعت ۱۹:۴۸  امروز و در پی تماس مردمی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر نیاز به امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به ۳ تن اعضای یک خانواده در یکی از محلات اراک، نزدیک ترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

دکتر پروهان در ادامه گزارش این حادثه افزود: در هنگام ورود همکاران اورژانس به منزل مورد نظر با ۳ نفر اعضا یک خانواده با علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن مواجه شدند که متاسفانه هر سه نفر قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بودند.

علائم گازگرفتگی مانند سرماخوردگی است. علائمی مانند سردرد، سرگیجه و سوزش چشم. مونو اکسید کربن، یک گاز سمی است که طعم و بو ندارد. با بی احتیاطی جان خود و عزیزانتان را به خطر نیاندازید

کلید واژه ها: اورژانس اورژانس ۱۱۵ ۳ نفر نفر خانواده اعضای خانواده گاز


نظر شما :