انتقال ۹۰۰ نفر از مصدومان نوروزی به بیمارستان

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۵ کد : ۲۵۲۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۵
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در طرح امداد نوروزی، ۹۰۰ نفر از مصدومان تعطیلات نوروز به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند.
انتقال ۹۰۰ نفر از مصدومان نوروزی به بیمارستان

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی ، دکتر محمد پروهان بیان کرد: در قالب این طرح که  از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ادامه دار بود بالغ بر ۴ هزار و ۴۶۵ ماموریت امدادرسانی و اعزام توسط همکاران اورژانس انجام شد.

وی افزود: همچنین تعداد مصدومین یک هزار و ۱۴۸ مورد بود که  ۸۹۶ نفر به درمان در مراکز درمانی نیاز داشتند که توسط همکاران مان و توسط آمبولانس به بیمارستان ها منتقل شدند.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر عوامل و  پرسنل اورژانس تاکید کرد: تعداد ماموریت ۴۴۶ مورد تصادف شهری و تعداد ۳۱۳ مورد تصادف جاده ای بوده است.

دکتر پروهان گفت: متاسفانه ۳۰ نفر از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست داده اند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه گفت: بیش از ۱۶ هزار و ۵۹۵ تماس با واحد ارتباطات اورژانس تاکنون در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ در دانشگاه علوم پزشکی اراک گرفته شده است.

وی همچنین در پایان ضمن تبریک ماه رمضان، گفت: ماموریت های اورژانس در همه ساعت این ماه عزیز نیز همچون گذشته در خدمت مردم خوب و مومن استان مرکزی هستند.

کلید واژه ها: اورژانس ماموریت تکنسین فوریت های پزشکی


نظر شما :