رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی خبر داد: سد مودر اراک یک قربانی گرفت.

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۶ کد : ۲۷۲۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۲
دکتر محمد پروهان افزود: ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه گزارشی مبنی بر غرق شدن فردی در سد مودر واقع در جنب آرامستان به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام شد که بلافاصله یک تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی خبر داد: سد مودر اراک یک قربانی گرفت.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی خبر داد: سد مودر اراک یک قربانی گرفت.

دکتر محمد پروهان افزود: ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه دیروز (شنبه) گزارشی مبنی بر غرق شدن فردی در سد مودر واقع در جنب آرامستان به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام شد که بلافاصله یک تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: با حضور در محل و به گفته یکی از شاهدان عینی اعلام شد، مردی میانسال اقدام به ورود به آب برای شنا کرده بود اما پس از دقایقی که به زیر آب رفته بود اثری از او یافت نشده است.

دکتر پروهان ادامه داد: این شهروند و شاهد ماجرا با دیدن این صحنه و نگرانی از حال فرد شناگر، بلافاصله با اورژانس و آتش نشانی تماس گرفته و ضمن اطلاع رسانی حادثه درخواست کمک کرده بود که غواصان آتش نشان پس از بررسی محل حادثه و عمق آب و نیز شناسایی محل غرق شدن این مرد میانسال به کمک شهروندی که شاهد ماجرا بود، با استفاده از تجهیزات غواصی داخل سد شده و پس از جستجو موفق به یافتن و خارج کردن این  مرد از درون آب شدند.

دکتر پروهان اظهار داشت: با تحویل جسد به نیروهای اورژانس حاضر در محل و پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه مرگ این مرد حدود ۴۰ ساله توسط تکنسین اورژانس تایید شد.

وی هشدار داد: شنا کردن در سدها و آب بندهای اطراف شهر بدون داشتن تجهیزات مخصوص ممنوع است و متاسفانه با وجود اطلاع رسانی‌ها و نصب علائم "شنا ممنوع" و نیز تاکیدات مکرر همه ساله شاهد غرق شدن شهروندان در اینگونه اماکن هستیم.
 

کلید واژه ها: اورژانس محل آب دکتر غرق


( ۳ )

نظر شما :