بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی به پرواز درآمد.

۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۰۷:۳۷ کد : ۲۷۸۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۷
دکتر محمد پروهان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی در رابطه با این خبر گفت:ظهر امروز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱،طی گزارش تلفنی به واحد ارتباطات اورژانس استان مبنی بر واژگونی و سقوط موتور سوار به پایین پل جاده ابتدا کارشناسان پایگاه اورژانس شهراب به محل حادثه اعزام شدند . مصدوم آقایی ۲۲ ساله بود ، که در اثر تصادف دچار جراحت های متعدد شده بودند و نیاز به درمان پیشرفته و فوری نیاز داشت، که طی هماهنگی با واحد ارتباطات مصدوم توسط بالگرد اورژانس هوایی استان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل گردید.
بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی به پرواز درآمد.

بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی به پرواز درآمد.

دکتر محمد پروهان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی در رابطه با این خبر گفت:ظهر امروز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱،طی گزارش تلفنی به واحد ارتباطات اورژانس استان مبنی بر واژگونی و سقوط موتور سوار به پایین پل جاده ابتدا کارشناسان پایگاه اورژانس شهراب به محل حادثه اعزام شدند . مصدوم آقایی 22 ساله بود ، که در اثر تصادف دچار جراحت های متعدد شده بودند و نیاز به درمان پیشرفته و فوری نیاز داشت، که طی هماهنگی با واحد ارتباطات مصدوم توسط بالگرد اورژانس هوایی استان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل گردید.

وی تصریح کرد:اورژانس هوایی سبب ارائه مراقبت های پیشرفته پزشکی به بیماران و مصدومان بدحال در اسرع وقت و درمان سریعتر و در نتیجه کاهش مدت زمان بستری بیماران در بیمارستان میشود. 
 

کلید واژه ها: اورژانس اورژانس هوایی استان هوایی بالگرد واحد بیماران


نظر شما :