احیای موفق توسط کارشناسان پایگاه اورژانس جاورسیان

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶ کد : ۲۸۱۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۹
به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی و به نقل از دکتر پروهان : روز گذشته دوشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۵ طی تماس با واحد ارتباطات اورژانس مبنی بر تصادف موتورسیکلت اعلام می گردد و سریعا پرسنل پایگاه جاورسیان به محل اعزام شده و بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی مریض را به داخل آمبولانس منتقل کردند . در حین اعزام به بیمارستان خودرو سواری پراید در مسیر آمبولانس قرار می گیرد و اعلام میکند مریض بدحال دارد.
احیای موفق توسط کارشناسان پایگاه اورژانس جاورسیان

احیای موفق توسط کارشناسان پایگاه اورژانس جاورسیان

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی و به نقل از دکتر پروهان : روز گذشته دوشنبه 3 مردادماه ۱۴۰۱ ساعت 9:25 طی تماس با واحد ارتباطات اورژانس مبنی بر تصادف موتورسیکلت اعلام می گردد و سریعا پرسنل پایگاه جاورسیان به محل اعزام شده و بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی مریض را به داخل آمبولانس منتقل کردند . در حین اعزام به بیمارستان خودرو سواری پراید در مسیر آمبولانس قرار می گیرد و اعلام میکند مریض بدحال دارد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی افزود : کارشناسان اورژانس با توجه به شرایط خوب و پایدار مصدوم تصادفی به سراغ بیمار مراجعه کننده می روند و طی شرح حال و معاینات اولیه متوجه می شوند بیمار فاقد علایم حیاتی بوده است.  بلافاصله عملیات احیاء CPR))  شروع گردید که پس از تلاش بسیار و به موقع پرسنل اورژانس بیمار احیا گردید و تحویل بیمارستان مهر خنداب گردید.

در پایان دکتر پروهان از پرسنل حاضر در شیفت : آقایان سجاد ربیعی و مرصاد اکبری تقدیر و تشکر کردند.

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی

کلیدواژه‌ها: اورژانس مرکزی استان مرکزی پرسنل گردید بیمار استان


نظر شما :