ساخت ۳۰ پایگاه اورژانس به کمک خیرین در استان مرکزی

۰۶ مهر ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۸ کد : ۲۹۵۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۰
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک از ساخت ۳۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی در استان با کمک و حمایت خیرین خبر داد.
ساخت ۳۰ پایگاه اورژانس به کمک خیرین در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی ، بهروز ایران نژاد گفت: پایگاه‌های کانکسی اورژانس این استان با هدف ارایه خدمات مطلوب‌تر به حادثه دیدگان جمع‌آوری و ساختمان‌های مجهز و استاندارد جایگزین شد.

وی افزود: استفاده از کانکس برای این پایگاه‌های اورژانس به صورت موقتی بود که با کمک خیران و بخش دولتی اکنون هیچ پایگاه اورژانس کانکسی در سطح استان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۴۱ پایگاه اورژانس شامل ۲۸ پایگاه شهری، ۴۰ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی در استان مرکزی فعال هستند.

ایران نژاد در ادامه ضمن اشاره به اینکه استان مرکزی، اولین استان در راه اندازی مجمع خیرین اورژانس ۱۱۵ است، گفت: تاکنون ۱۳ پایگاه اورژانس در استان ساخته شده و ۱۸ پایگاه نیز در حال ساخت است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همچنین ۱۴ محل فرود بالگرد امداد هوایی در استان ساخته شده و هفت محل فرود نیز در حال ساخت است؛ همچنین هم اکنون ۴۱ پایگاه اورژانس شامل ۲۸ پایگاه شهری، ۴۰ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی در استان مرکزی فعال هستند.

کلید واژه ها: پایگاه پایگاه اورژانس اورژانس استان امداد هوایی استان هوایی استان استان مرکزی مرکزی حال امداد


نظر شما :