پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ زنده یاد " حاجیه خانم کبری یحیایی والده شهید رضا یحیایی"

۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۵ کد : ۳۰۳۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۱
حاج جعفر یحیایی خیر گرانقدر سازنده این پایگاه در گفتگو با روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت : در صدد این بودیم که یک مرکز درمانی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره مرحومه همسرم در سطح کلانشهر اراک تاسیس کنم.
پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ زنده یاد " حاجیه خانم کبری یحیایی والده شهید رضا یحیایی"

پایگاه خیرساز اورژانس 115 زنده یاد " حاجیه خانم کبری یحیایی والده شهید رضا یحیایی"

حاج جعفر یحیایی خیر گرانقدر سازنده این پایگاه در گفتگو با روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی گفت : در صدد این بودیم که یک مرکز درمانی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره مرحومه  همسرم در سطح کلانشهر اراک تاسیس کنم.

با توجه به جلساتی که با مجمع خیرین اورژانس 115 استان مرکزی داشتم تصمیم بر این گرفتم که یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ بنا کنم. با عنایت معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان و کمک های شهردار محترم کلانشهر اراک توانستم زمینی را به مساحت حدودی ۵۴۵ متر مربع در انتهای بلوار میرزای شیرازی تهیه و عملیات ساخت این پایگاه را آغاز کنم.

ایران نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی در این خصوص افزود : با توجه به ازدحام جمعیتی در این نقطه از شهر و همچنین دسترسی آن به کمربند شمالی شهر اراک کمبود یک پایگاه اورژانس در این منطقه احساس میشد که به لطف خداوند و همت این خیر بزرگوار و پدر والامقام شهید رضا یحیایی عملیات ساخت این پایگاه آغاز گردید و انشاالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پایگاه خواهیم بود.
 

کلید واژه ها: پایگاه اورژانس اورژانس ۱۱۵ مرکزی استان مجمع خیرین پایگاه خیرساز


نظر شما :