انجام ۸۴ مورد ماموریت مسمومیت با منوکسیدکربن از ابتدای امسال تا به امروز

۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۹ کد : ۳۰۸۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۶
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از انجام ۸۴ مورد ماموریت اورژانس در خصوص مسمومیت با گاز منوکسید کربن از ابتدای امسال تا به امروز توسط اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی خبر داد.
انجام ۸۴ مورد ماموریت مسمومیت با منوکسیدکربن از ابتدای امسال تا به امروز

انجام 84 مورد ماموریت مسمومیت با منوکسیدکربن از ابتدای امسال تا به امروز 
  
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از انجام 84 مورد ماموریت اورژانس در خصوص مسمومیت با گاز منوکسید کربن از ابتدای امسال تا به امروز توسط اورژانس 115 استان مرکزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی ایران نژاد افزود : از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 84 مورد از ماموریتهای اورژانس 115استان مرکزی را مسمومیت با گاز بدون رنگ و بوی منوکسید کربن  (co) به خود اختصاص داد که در نتیجه آن متاسفانه تعداد 8 نفر از هم استانی های عزیزمان جان خود را از دست دادند و 86 نفر به بیمارستان منتقل شده و 46 نفر هم بصورت سرپایی درمان گردیدند.  

وی در ادامه افزود : با توجه به شروع فصل سرد سال و کاهش دمای هوا لازم است همه شهروندان در زمان استفاده از تجهیزات گرمایشی توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند و برای گرم کردن فضای داخل ساختمان از "وسایل گرمایشی مناسب و لوله‌های خروجی استاندارد" استفاده کرده و از تخلیه کامل گاز سمی منوکسید کربن از طریق دودکش‌ها اطمینان لازم را کسب کنند و همچنین همه منافذ و روزنه‌های ورود و خروج هوا به داخل ساختمان را مسدود نکنند.

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی
 

کلید واژه ها: اورژانس مرکزی استان مرکزی استان نفر مسمومیت


نظر شما :