پایگاه و پد خیرساز اورژانس ۱۱۵ توره با حضور مقام عالی وزیر بهداشت افتتاح گردید.

۱۷ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۹ کد : ۳۱۱۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۲
پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ توره استان مرکزی روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، استاندار مرکزی و نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.
پایگاه و پد خیرساز اورژانس ۱۱۵ توره با حضور مقام عالی وزیر بهداشت افتتاح گردید.

 پایگاه و پد خیرساز اورژانس ۱۱۵ توره با حضور مقام عالی وزیر بهداشت افتتاح گردید.

پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ توره استان مرکزی روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، استاندار مرکزی و نماینده مجلس شورای اسلامی و  دیگر مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره، اظهار کرد: امروز تعدادی طرح بهداشتی و درمانی در این استان افتتاح می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشکر از اهتمام خیر گرانقدر آقای دکتر محمود احمدی بیغش در ساخت این پایگاه، اظهار داشت: استان مرکزی از نظر مدیریت و اهتمام خیرین در ساخت طرح‌های بهداشتی و درمانی ممتاز است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: این پایگاه خیرساز که عملیات احداث آن از سال گذشته آغاز شده است دارای زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۲۵ مترمربع است که در فاز اول آن شاهد افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ و پد اورژانس هوایی مجاور آن و در ماه‌های آینده شاهد آغاز بکار پایگاه اتوبوس آمبولانس این پروژه و استقرار اتوبوس آمبولانس در این مرکز خواهیم بود.

ایران نژاد افزود:  تجهیزات پزشکی، آمبولانس و تجهیزات رفاهی مورد نیاز این پایگاه توسط مرکز اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی فراهم شده و در ماههای آینده اتوبوس آمبولانس این مرکز نیز توسط مرکز اورژانس استان فراهم خواهد شد.

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی

کلید واژه ها: اورژانس اورژانس ۱۱۵ استان اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی اورژانس ۱۱۵ توره وزیر بهداشت استاندار مرکزی نماینده مجلس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک ریاست سازمان اورژانس استان مرکزی


نظر شما :