۷۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی آماده خدمات رسانی در فصل زمستان

۰۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۷ کد : ۳۱۴۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۴
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی ، گفت: ۷۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در استان مرکزی جهت مواجهه با مصدومین احتمالی فصل سرما در آماده باش کامل به سر می برند.
۷۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی آماده خدمات رسانی در فصل زمستان

78 پایگاه اورژانس 115 استان مرکزی آماده خدمات رسانی در فصل زمستان

 رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی ، گفت: 77 پایگاه اورژانس 115 زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در استان مرکزی جهت مواجهه با مصدومین احتمالی فصل سرما در آماده باش کامل به سر می برند. 

 بهروز ایران نژاد در گفت وگو با روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی، اظهار کرد: با شروع فصل سرما و مواجهه با حوادث ناشی از آن تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و هوایی استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران خواهند بود.

 ایران نژاد  تصریح کرد: تعداد 350 نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی با 80 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد، آماده ارائه خدمات در زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

 وی یادآور شد: آمبولانس‌های موجود در پایگاه های اورژانس 115 سطح استان به تجهیزات فنی زمستانی مجهز شدند و آماده انجام ماموریت در شرایط برفی و یخبندان هستند.

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی

کلید واژه ها: اورژانس پایگاه اورژانس اورژانس ۱۱۵ استان استان مرکزی آماده مرکزی پایگاه پایگاه اورژانس ۱۱۵


نظر شما :