سخنرانی وزیر بهداشت در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۹ کد : ۳۲۴۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰
بنده از نزدیک فداکاری پرسنل اورژانس را در صحنه دیده ام ، حتی در ایام تعطیل پرسنل اورژانس فعال و مشغول بکار هستند. در اربعین و دهه آخر ماه صفر گاها مشاهده شده که بعضی از پرسنل اورژانس حتی یکماه به دور از خانه مشغول فداکاری برای مردم هستند.
سخنرانی وزیر بهداشت در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سخنرانی وزیر بهداشت در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بنده از نزدیک فداکاری پرسنل اورژانس را در صحنه دیده ام ، حتی در ایام تعطیل پرسنل اورژانس فعال و مشغول بکار هستند.
در اربعین و دهه آخر ماه صفر گاها مشاهده شده که بعضی از پرسنل اورژانس حتی یکماه به دور از خانه مشغول فداکاری برای مردم هستند.
خط اول وزارت بهداشت پرسنل اورژانس هستند که مانند فرشتگان نجات بر بالین بیمار حاضر می شوند و وقتی به خانه های مردم می روند افراد خانواده احساس آرامش پیدا می کنند و در جاده ها در هنگام وقوع حوادث ترافیکی با رسیدن آمبولانس حس امید در مصدومین ایجاد می گردد.

بنده واقعا تقدیر می کنم از پرسنل اورژانس 115 و افتخار می کنم که ما بهترین اورژانس در منطقه و بهترین پرسنل فداکار را داریم.

ما در بیماری کرونا شاهد بودیم پرسنل اورژانس تعداد زیادی از بیماران کرونایی را از منزلشان به بیمارستان ها منتقل کردند و تعداد از این عزیزان نیز به شهادت رسیدند که نشان دهنده اوج ایثارگری و فداکاری است و بنده هم جلوی این عزیزان سر تعظیم فرود می آورند که مورد احترام مردم هستند و مردم نیز قدرشناس زحمات این عزیزان هستند.

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی
 

کلید واژه ها: اورژانس پرسنل اورژانس پرسنل بنده عزیزان فداکاری بهداشت


نظر شما :