برگزاری جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰ کد : ۳۲۶۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۲
جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف بررسی مسائل و چالش های پیش رو برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

 جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف بررسی مسائل و چالش های پیش رو برگزار شد.
به گزارش وب دا مرکزی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در ادارات به خصوص حوزه ی سلامت، از گستردگی و دشواری پوشش اقدامات در این حوزه خبر داد.
اباذر افشار گفت: حوزه ی بهداشت و درمان یکی از ادارات و دستگاه های بزرگ و گسترده است که خدمات متنوع و زیادی را در سطح استان و شهرستان ها و حتی دورافتاده ترین نقاط به مردم ارائه می دهد که پوشش حداکثری همه ی این خدمات کار بسیار پیچیده و دشواری است.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: کار کردن در واحدها به خصوص اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان خط مقدم جبهه درمان بسیار دشوار است و همکاران ما از خود، ایثار و از خودگذشتگی نشان می دهند که به تصویر کشیدن و نشان دادن این فعالیت ها که خود بسیار سخت و البته با ارزش است از وظایف مهم و اثرگذار همکاران روابط عمومی است.
بهروز ایران نژاد با اشاره به اینکه اورژانس پیش بیمارستانی کشورمان از لحاظ نوع و تعداد خدماتی که ارائه می کند، در بین ۳ کشور برتر جهان قرار دارد، گفت: در حوزه ی اطلاع رسانی و تبیین واقعیات و اتفاقات این حوزه نیز باید جهاد نمود که خوشبختانه همکاران واحد روابط عمومی در تمامی واحدها این امر را به خوبی انجام داده و می دهند.

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی

کلید واژه ها: روابط روابط عمومی عمومی حوزه حوزه ی اورژانس اورژانس بیمارستانی ی دانشگاه دانشگاه علوم


نظر شما :