آماده‌باش کامل مرکز اورژانس استان برای امدادرسانی به مصدومان چهارشنبه پایان سال

۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۴ کد : ۳۳۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۰
آماده‌باش کامل مرکز اورژانس استان برای امدادرسانی به مصدومان چهارشنبه پایان سال

آماده‌باش کامل مرکز اورژانس استان برای امدادرسانی به مصدومان چهارشنبه پایان سال

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با ابراز امیدواری از اینکه در چهارشنبه پایان سال امسال، هیچ حادثه و مصدومیتی رخ ندهد، گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه پایان سال در استان، آمادگی کامل دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکزاورژانس پیش بیمارستانی وحوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، دکتر پریا بهرامی  با اشاره به روند کاهشی حوادث چهارشنبه پایان سال در استان مرکزی گفت: بیشتر این آسیب‌ها بر اثر سوختگی به خصوص در ناحیه دست و صورت بوده که این حوادث در برخی موارد نیز منجر به قطع عضو می‌شود.
وی بیشترین آسیب‌ها را در محدوده سنی 15 تا 25 سال عنوان کرد و افزود: شهروندان در نظر داشته باشند که چنانچه فردی بر اثر آتش‌سوزی یا انفجار ترقه دچار آسیب از ناحیه چشم شد بلافاصله او را به بیمارستان منتقل و از هرگونه خود درمانی پرهیز کنند.
رئیس مرکزاورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، آتش نشانی و بیمارستان سوانح سوختگی حضرت ولی عصر (عج) صورت گرفته است و این بیمارستان آمادگی کامل برای پذیرش مصدومان احتمالی در روز چهارشنبه پایان سال را دارد؛ تمامی پایگاه‌های امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان نیز برای ارائه خدمت به شهروندان در این روز به صورت آماده باش قرار دارند.
دکتر بهرامی با اشاره به اینکه در چهارشنبه پایان سال استان مرکزی درصدی از حوادث بر اثر انفجار مواد محترقه بوده  تاکید کرد: خانواده‌ها و به ویژه والدین در مراسم چهارشنبه سوری حتما در کنار فرزندان خود حضور داشته باشند و آنها را تنها نگذارند.

کلید واژه ها: اورژانس پیش بیمارستانی چهارشنبه پایان سال سوختگی آماده باش مواد محترقه


نظر شما :