خرید ۳۵۰۰ عدد آمبولانس در دستور کار اورژانس

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۷ کد : ۳۴۵۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۶
#رییس_سازمان_اورژانس_کشور گفت: این سازمان در نظر دارد در راستای تقویت خدمات اورژانسی و درمانی، ۳۵۰۰ آمبولانس را به ناوگان اورژانس اضافه کند.
خرید ۳۵۰۰ عدد آمبولانس در دستور کار اورژانس

 خرید ۳۵۰۰ عدد آمبولانس در دستور کار اورژانس

رییس_سازمان_اورژانس_کشور گفت: این سازمان در نظر دارد در راستای تقویت خدمات اورژانسی و درمانی، ۳۵۰۰ آمبولانس را به ناوگان اورژانس اضافه کند.
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر جعفر میعادفر در حاشیه سفر به اراک و در دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بیان کرد: اورژانس خط مقدم خدمات درمانی محسوب می شود و در دوران کرونا، تلاش ها و مجاهدت های همکاران اورژانس به همه اثبات کرد که خدماتی که همکاران اورژانس ارائه می دهند، چقدر مهم و ارزشمند است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هم گفت: سازمان اورژانس کشور باید وارد خرید بدون واسطه تجهیزات مورد نیاز شود تا هم ضمن جلوگیری از منابع، از خرید تجهیزات با کیفیت نیز بهره مند شود.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: باید در حوزه سلامت و تامین منابع و تجهیزات مورد نیاز دست واسطه ها را قطع کرد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اورژانس هوایی در استان از زمان آغاز فعالیت توانسته خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.
رییس اورژانس استان مرکزی نیز از حمایت های مسولان به خصوص دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی در پیشبرد اهداف اورژانس تشکر کرد و گفت: پد هوایی افتتاح شده در اراک، جزو بهترین ها در کشور است و از لحاظ وسعت بزرگترین پایگاه اورژانس هوایی کشور محسوب می شود.
بهروز ایران نژاد بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات موثر و انجام گرفته در اورژانس که با حمایت رییس دانشگاه صورت گرفته، تجهیز و راه اندازی تعمیرگاه بوده است.
 

کلید واژه ها: اورژانس رییس کشور مرکزی استان مرکزی استان خرید


نظر شما :