رئیس سازمان اورژانس کشور در اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی اورژانس کشور

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۶:۲۳ کد : ۳۵۸۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۸
روابط عمومی ها؛ پل ارتباط میان سازمان، کارکنان و مردم
رئیس سازمان اورژانس کشور در اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی اورژانس کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور در اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی اورژانس کشور:
 روابط عمومی ها؛ پل ارتباط میان سازمان، کارکنان و مردم

 دکتر جعفر میعادفر در اختتامیه اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی اورژانس کشور در اراک از اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در سازمان گفت و روابط عمومی را مشاوران خوب مدیران سازمان خواند.
به گزارش وب دا مرکزی؛ رییس اورژانس کشور گفت: تمام دنیا با همه ابزارها، توان و امکانات خود در صدد است تا کشور ما را زمین گیر بکند، اما بعد از ۴۴ سال ما استوار هستیم و همچنان با تلاش و همت استپار خواهیم ماند.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک تخصص است، افزود: برگزاری چنین همایش ها و جلسات بدین منظور است که اولاً دانش خود را ارتقا دهیم، ثانیا دانش را به اشتراک بگذاریم.
رییس سازمان اورژانس کشور ویژگی های روابط عمومی را برشمرد و ادامه داد: روابط عمومی ها باید سخنور باشند تا بیشترین رسایی را برای مخاطبان داشته باشند؛ همچنین داشتن قدرت بیان، قلم توانا، داشتن قدرت تجزیه و تحلیل، داشتن سعه صدر و توانایی برقراری تعامل مطلوب در درون و برون سازمان از دیگر ویژگی های یک روابط عمومی قوی است.
وی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید اشتباهات خود را بپذیرند و آن را اصلاح کنند نه توجیه، و بتوانند یک رابطه رضایتمندانه و پایدار را در عین داشتن صداقت کاری بین کارکنان، سازمان و مردم ایجاد نمایند.
دکتر میعادفر ضمن اشاره بر نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان گفت: ما در وزارت بهداشت و اورژانس خدمات زیادی را ارائه می دهیم، اما نمی توانیم خود را به عرصه نمایش بگذاریم و برای دفاع از سختی های کار اورژانس این روابط عمومی ها هستند که باید مستندات لازم را آماده و اطلاع رسانی کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه این مراسم از پیشرفت های اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی خبر داد.
دکتر امانی گفت: در کنار خدمات وسیعی که در سراسر کشور اعم از تعرفه پرستاری، طرح دارویار، ۲۰۰۰ طرح درمانی بهداشتی، صندوق بیماران صعب العلاج و شروع نظام ارجاع و پزشک خانواده در حال انجام است، اورژانس کشور نیز خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه کرده است و یقیناً در آینده پیشرفت های بسیار خوبی خواهد داشت.
وی افزود: راه اندازی تعمیرگاه مرکزی برای آمبولانس ها، خرید بسیاری از لوازم و تجهیزات آمبولانس ها، افتتاح مخزن ۲۰ هزار لیتری برای پدافند غیرعامل و افتتاح ۷ پایگاه اورژانس و پد هلیکوپتر در ۶ ماه دوم سال گذشته از جمله پیشرفت های اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به ۱۳۸ پروژه فعال در استان مرکزی، تصریح کرد: اهمیت اورژانس بر هیچکس پوشیده نیست و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین لازم است تمامی همکاران در این مسیر قرار گیرند و کوچکترین خدماتی که در حال ارایه است و امید را در مردم بیشتر می کند، انتشار دهند.
 

کلید واژه ها: اورژانس اورژانس کشور روابط روابط عمومی عمومی سازمان کشور مرکزی استان مرکزی


نظر شما :