اولین کارگاه آموزشی و عملی اورژانس هوایی توسط مرکز اورژانس پیش بیمارستانی

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۷:۳۹ کد : ۳۹۵۹ اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۱۴۴۹

اولین کارگاه آموزشی و عملی اورژانس هوایی توسط مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک امروز شنبه چهاردهم اردیبهشت در مکان فرودگاه مرکز استان مرکزی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان مرکزی  این کارگاه با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین مدیران شبکه های شهرستان های تابعه و مدیران ستادی و بیمارستان های دولتی و خصوصی دانشگاه علوم پزشکی سطح استان برگزار شد.
در این مراسم دکتر جمالیان به ضرورت و اهمیت اورژانس هوایی اشاره کرد و خاطر نشان شد اندیکاسیون های اعزام باید با موازین علمی همراه باشد و غیر از این اعزام انجام نخواهد شد.
در ادامه این مراسم رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن خیر مقدم به مدعوین بیان داشت :این کارگاه برای اولین بار بصورت تئوری و عملی با هدف آشنایی پرسنل بیمارستانی و واحد های دخیل در امر پرواز در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردیده است.
دکتر بهرامی ضمن ضرورت و اهمیت اورژانس هوایی به آشنایی با کد ۳۵۰ در بیمارستان و شرح وظایف آن اشاره نمود.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستان و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک 
در خصوص آشنایی با اصول حفاظت در مواجهه با مخاطرات عملیات هلیکوپتری توضحات لازم را ارائه نمودند.
در ادامه آقای نظری کارشناس مسئول پایگاه امداد هوایی اراک در خصوص
اشنایی با سیستم مدیریت ایمنی
و کلیات و آشنایی با عملکرد بالگرد و همچنین اشنایی با مارشالینگ(نشانه های راهنمایی هلیکوپتر) توضیحات لازم راارائه نمودند.
ودر پایان مراسم سناریوی از پیش تعیین شده به صورت عملی انجام شد.

کلید واژه ها: 350 دکتر بهرامی اورژانس هوایی اورژانس دکتر سید محمد جمالیان


نظر شما :