مانور دورمیزی و هماهنگی رزمایش مدیریت بحران پتروشیمی شازند برگزار شد

۰۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳ کد : ۴۲۱۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱
جلسه مانور دور میزی هماهنگی، برنامه ریزی مدیریت بحران و پدافند زیستی حادثه در پتروشیمی اراک با حضور معاون بهداشت و کلیه اعضا چارت سامانه فرماندهی حادثه (مدیران و روسای گروه های فنی، پشتیبانی،... ) به همراهی ریاست مرکز بهداشت شهرستان شازند و کارشناسان متناظر فنی و نمایندگان اورژانس ۱۱۵ EOC دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه و به دبیری گروه مدیریت خطر حوادث و بلایا معاونت تشکیل شد.
مانور دورمیزی و هماهنگی رزمایش مدیریت بحران پتروشیمی شازند برگزار شد

مانور دورمیزی و هماهنگی رزمایش مدیریت بحران پتروشیمی شازند برگزار شد

جلسه مانور دور میزی هماهنگی، برنامه ریزی  مدیریت بحران و پدافند زیستی حادثه در پتروشیمی اراک با حضور معاون بهداشت و کلیه اعضا چارت سامانه فرماندهی حادثه (مدیران و روسای گروه های فنی، پشتیبانی،... ) به همراهی ریاست مرکز بهداشت شهرستان شازند و کارشناسان متناظر فنی و نمایندگان اورژانس ۱۱۵ EOC دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه و به دبیری گروه مدیریت خطر حوادث و بلایا معاونت تشکیل شد.

در این جلسه بر اساس درس آموخته های تمارین قبلی و سناریوی ارایه شده و بر اساس شرح وظایف کارکردهای تخصصی (S11-S3) و همچنین کارکرهای مدیریتی  برنامه عملیاتی پاسخ نظام سلامت در بلایا و فوریتها(EOP)  هر یک از  اعضا  حاضر برنامه ها و نقش های خود را درقالب چارت(ICS) استانی و شهرستانی ارایه  نمود.

همچنین در این جلسه به بررسی نقاط ضعف  ،تهدیدها وراهکارهای موجود جهت افزایش تاب آوری نظام سلامت در بحران ها وبلایا نیز اشاره شد.
 

کلید واژه ها: مدیریت بحران جلسه برنامه مانور بهداشت


نظر شما :