تولد نوزاد پسر عجول در آغوش فرشتگان نجات اورژانس ۱۱۵

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۵ کد : ۴۲۴۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶
ئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی خبر داد: در ساعت ۲۳:۰۳ مورخه ۲۴ اسفندماه تماسی با سامانه ۱۱۵ استان برقرار و برای کمک به مادر باردار ۳۷ ساله در حال زایمان، تقاضای اعزام آمبولانس شد.
تولد نوزاد پسر عجول در آغوش فرشتگان نجات اورژانس ۱۱۵

 تولد نوزاد پسر عجول در آغوش فرشتگان نجات اورژانس ۱۱۵ 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی خبر داد: در ساعت ۲۳:۰۳ مورخه ۲۴ اسفندماه تماسی با سامانه ۱۱۵ استان برقرار و برای کمک به مادر باردار ۳۷ ساله در حال زایمان، تقاضای اعزام آمبولانس شد.

ایران نژاد با بیان اینکه بلافاصله نزدیک‌ترین تیم عملیاتی از پایگاه اورژانس ۱۱۵ خنجین به محل مورد نظر اعزام شد، افزود: کارشناسان اورژانس در کمترین زمان ممکن بر بالین مادر باردار حاضر و پس از انجام اقدامات درمانی مربوط به تولد این نوزاد پسر در داخل آمبولانس، مادر و نوزاد متولد شده را در سلامتی کامل جهت بررسی بیشتر و دریافت سایر مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان کمیجان منتقل کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان فوریتهای پزشکی بابک یوسفوند و اشکان جلیلیان اظهار داشت: ارائه خدمات اورژانس های زنان و زایمان در آمبولانس های زمینی و بالگرد یکی از مهمترین خدمات حوزه اورژانس ۱۱۵ کشور می باشد که نقش بی بدیلی در موضوع جوانی جمعیت و کاهش مرگ و میر مادران باردار و افزایش رشد جمعیت کشور دارد.
 

کلید واژه ها: اورژانس اورژانس ۱۱۵ باردار نوزاد مادر استان کارشناسان فوریت‌های پزشکی


نظر شما :