تمهیدات و توصیه‌های اورژانس استان مرکزی برای روز‌های تاسوعا و عاشورا حسینی

۲۵ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۱ کد : ۴۴۸۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی درخصوص تمهیدات اورژانس استان مرکزی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به پیش رو داشتن عزاداری‌ها طی ۲ روز آینده واحد ارتباطات اورژانس استان مرکزی ظرفیت پاسخگویی خود را افزایش داده است.
تمهیدات و توصیه‌های اورژانس استان مرکزی برای روز‌های تاسوعا و عاشورا حسینی

 تمهیدات و توصیه‌های اورژانس استان مرکزی برای روز‌های تاسوعا و عاشورا حسینی

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی
درخصوص تمهیدات اورژانس استان مرکزی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به پیش رو داشتن عزاداری‌ها طی ۲ روز آینده واحد ارتباطات اورژانس استان مرکزی ظرفیت پاسخگویی خود را افزایش داده است.

ایران نژاد ضمن اشاره به اینکه پایگاه‌های اورژانس شهرستان‌های استان در آمادگی کامل هستند، ادامه داد: با توجه به مراجعت  هموطنان برای عزاداری به شهرستان‌های استان؛ پایگاه‌های جاده‌ای و همچنین پایگاه اورژانس هوایی در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه عزاداران گرانقدر می بایست با توجه به گرمای هوا در خصوص استفاده متناوب از مایعات و عدم قرارگیری طولانی مدت در تابش آفتاب با هدف پیشگیری از گرمازدگی اقدام نمایند و در پخش نذورات موضوع گرمای هوا و احتمال فساد سریع مواد غذایی را در نظر بگیرند.
ایران نژاد ضمن آرزوی دعای خیر از عزاداران حسینی برای خادمین خود در اورژانس ۱۱۵ از تمامی عزیزان خواست در صورت بروز هرگونه بیماری یا حادثه نیازمند حضور عوامل اورژانس در محل، نسبت به حفظ خونسردی و تماس با شماره ۱۱۵ و اعلام دقیق نوع حادثه و تعداد مصدومین اقدام نمایند.
 

کلید واژه ها: اورژانس اورژانس استان اورژانس استان مرکزی استان استان مرکزی پایگاه کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی


نظر شما :