از مقابله با شایعه تا رفاه پرسنل؛ کارنامه درخشان روابط عمومی اورژانس مرکزی

از مقابله با شایعه تا رفاه پرسنل؛ کارنامه درخشان روابط عمومی اورژانس مرکزی
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی اورژانس کشور به تشریح دستاوردهای این واحد پرداخت.
به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، علیرضا شمشیری، مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی، در اجلاس مدیران روابط عمومی اورژانس سراسر کشور ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، به تشریح عملکرد و دستاوردهای این واحد در استان مرکزی پرداخت.
وی با بیان این نکته که رسالت اصلی روابط عمومی اورژانس، نمایان ساختن زحمات و سختیهای کار پرسنل عملیاتی و در نتیجه ایجاد انگیزه و پیشبرد اهداف سازمان است، به اقدامات شاخص صورت گرفته در این راستا اشاره کرد.
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی یکی از دستاوردهای مهم این واحد را تعامل موثر با رسانههای بزرگ استان و درج اخبار اورژانس در این کانالها عنوان کرد و افزود: «این تعامل سازنده، به ما کمک کرد تا در مواقع حساس، با اطلاعرسانی دقیق و به موقع، از گسترش اخبار کذب جلوگیری کنیم.»
شمشیری در بخش دیگری از سخنان خود، به تعامل مثبت با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: «با برقراری ارتباط دوستانه و دعوت از این همکاران در مراسمهای اورژانس، توانستیم همکاری خوبی را شکل دهیم به طوری که اخبار منتخب ما با لینک کانال اورژانس در کانال وبدا منتشر میشود.»
وی در خصوص تعامل با پرسنل عملیاتی نیز اظهار داشت: «با موافقت ریاست مرکز و به منظور قدردانی از زحمات همکاران، از طریق اهدای لوح تقدیر و افزایش کارانه، نسبت به دریافت تصاویر و فیلمهای حوادث اقدام کردهایم.»
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در پایان سخنان خود به برنامههای رفاهی و فرهنگی اجرا شده برای پرسنل اورژانس از جمله برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای تفریحی اشاره کرد و همچنین به چالشهای پیش روی واحدهای اورژانس در حوزههای عملیات و ارتباطات و نیز راهاندازی استودیو اورژانس اشاره کرد.
نظر شما :