افزایش قابل توجه مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس استان مرکزی، در تیرماه؛ ۲۵۸۱ مورد مزاحمت برای شماره ۱۱۵ ثبت شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴ | ۱۰:۲۱ کد : ۵۳۳۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴
بر اساس آمار عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی در تیرماه سال جاری، تعداد ۲۵۸۱ مورد مزاحمت تلفنی برای خطوط ۱۱۵ این استان به ثبت رسیده است. این آمار نگران‌کننده، بار دیگر بر معضل جدی مزاحمت‌های تلفنی و تأثیر منفی این امر بر امدادرسانی سریع به بیماران و مصدومین واقعی تأکید می‌کند.
افزایش قابل توجه مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس استان مرکزی، در تیرماه؛ ۲۵۸۱ مورد مزاحمت برای شماره ۱۱۵ ثبت شد

 افزایش قابل توجه مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس استان مرکزی، در تیرماه؛ ۲۵۸۱ مورد مزاحمت برای شماره ۱۱۵ ثبت شد

بر اساس آمار عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی در تیرماه سال جاری، تعداد ۲۵۸۱ مورد مزاحمت تلفنی برای خطوط ۱۱۵ این استان به ثبت رسیده است. این آمار نگران‌کننده، بار دیگر بر معضل جدی مزاحمت‌های تلفنی و تأثیر منفی این امر بر امدادرسانی سریع به بیماران و مصدومین واقعی تأکید می‌کند.

بهروز ایران نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی: مزاحمت‌های تلفنی نه تنها باعث مشغول شدن بی دلیل خطوط اورژانس ۱۱۵ و تاخیر در پاسخگویی به موارد اضطراری می‌شوند، بلکه تمرکز کارشناسان پاسخگو را نیز کاهش داده و جان بیماران نیازمند خدمات اورژانس را به خطر می‌اندازد.

ایران نژاد از هم استانی های ارجمند درخواست کرد: با توجه به اهمیت حیاتی خدمات اورژانس در نجات جان بیماران و مصدومین، از هرگونه تماس غیرضروری و مزاحمت تلفنی خودداری کنند

کلیدواژه‌ها: مزاحمت مزاحمت تلفنی اورژانس تلفنی استان استان مرکزی مرکزی


نظر شما :