اعیاد شعبانیه

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸ کد : ۸۵۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۹
اعیاد شعبانیه

دکتر پریا بهرامی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این پیام آمده است:
ماه شعبان یکی از عزیزترین ایام اسلامی است که روزها و اعیاد بزرگی را در خود دارد و ماه مغفرت ، عبادت و بندگی است. بر خود فرض میدانم که ماه شعبان و اعیاد مبارک آنرا به تمامی مسلمانان به ویژه همکاران پرتلاشمان در حوزه سلامت و مجموعه اورژانس ۱۱۵ تبریک عرض نمایم.
دکتر پریا بهرامی افزودند: این ایام خجسته شعبان المعظم همراه با فروغ میلاد با برکت سید و سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و نامگذاری آن به نام روز پاسدار و ولادت سید الساجدین حضرت زین العابدین (ع) ، همچنین ولادت با سعادت اسوه وفاداری و ایثار حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز است که جا دارد فرا رسیدن این اعیاد خجسته و روز پاسدار و جانباز را به ملت شریف ایران و مردم متدین استان مرکزی ، پاسداران غیور و جانبازان گرانقدر تبریک گفته و از خداوند بزرگ دوام عزت مسلمین را زیر سایه پر مهر اهل بیت(ع) مسئلت دارم.
 
رئیس اورژانس استان در ادامه با عرض خسته نباشید خدمت تمامی همکاران اورژانس ۱۱۵ و تمامی تلاشگران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در مجموعه بهداشت و درمان گفتند:  برای تمامی همکاران سربلندی ،مغفرت و توفیق بهره مندی از این ماه پرفضیلت را از خداوند بزرگ خواستارم.
دکتر پریا بهرامی 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: اعیاد شعبانیه دکتر بهرامی


نظر شما :