روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک باد.

۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲ کد : ۸۸۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۸۵
روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک باد.

روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک باد.

آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی وافتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

دکتر پریا بهرامی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی طی پیامی روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: دکتر پریا بهرامی در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده ارشد آجا در استان تبریک گفت .
در متن این پیام آمده است: 
جناب سرهنگ جلیلوند فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک و فرمانده ارشد آجا در استان مرکزی
سلام علیکم
        با تقدیم احترام، بیست و نهم فروردین ماه بعنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سالروز بزرگداشت ایثارگری­ و دلاورمردی­ های نیروهای مخلص و سلحشوری است­ که با دفاع از حریم ولایت و کیان کشور و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در صحنه ­های مختلف انقلاب و نظام مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی گردیدند.
اینجانب و تمامی کارکنان سازمان اورژانس استان مرکزی  صمیمانه­ ترین دعاها را خدمت جنابعالی و آحاد کارکنان غیور ارتش تقدیم داشته و از خداوند منان توفیق روزافزون شما را در خدمت به این آب و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئلت دارم.

دکتر پریا بهرامی
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی


 

کلید واژه ها: ارتش اورژانس ۱۱۵


نظر شما :