روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۶ کد : ۹۲۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۰۵
روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

دکتر پریا بهرامی رئیس اورژانس استان طی پیامی (8th_May) ۱۹ اردیبهشت ماه روز جهانی هلال احمر را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام بشرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
در دنیایی که خشونت‌ها، جنگ‌ها، درگیری‌ها و مخاصمات مسلحانه، مانعی بزرگ بر سر راه صلح و نوع‌دوستی به شمار می‌آیند، جمعیت هلال احمر ایران تلاش کرده است در کنار دیگر ارکان نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر در اجرای دیپلماسی بشردوستانه موفق باشد و توانسته است با اعمال خود زیباترین جلوه های ایثار و فداکاری و خدمت داوطلبانه را به عنوان لذت بخش ترین کارهای دنیا، به همگان معرفی نماید.
تعامل ارزشمند بین دانشگاه علوم پزشکی،سازمان اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر استان در عرصه های مختلف امداد و نجات قابل توجه می باشد و مایه مباهات و افتخار است .
بی تردید یکی از عوامل موثر در شاخصهای سلامت تلاش ها و همکاری موثر این جمعیت با بخش بهداشت و درمان استان و کشور به خصوص در همین دوران مبارزه با بیماری کرونا می باشد.
اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و بر خود لازم می‌دانم تا از زحمات دکتر محمد محمدی مدیر عامل و تلاش‌های کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر در سرتاسر استان مرکزی که مشغول خدمت رسانی به هموطنان می باشند تقدیر و روز جهانی هلال احمر را خدمت همه زحمتکشان این عرصه تبریک عرض کنم. از خداوند متعال سرافرازی و سعادت را برایتان طلب می‌نمایم.

دکتر پریا بهرامی 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی 
 

کلید واژه ها: دکتر پریا بهرامی هلال احمر اورژانس ۱۱۵


( ۱ )

نظر شما :