حضور اورژانس در رژه موتوری به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر

۰۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴ کد : ۹۵۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۹
حضور اورژانس در رژه موتوری به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر

حضور اورژانس در رژه موتوری به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر 

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: صبح امروز مورخ ۹۹/۳/۳ پرسنل اورژانس۱۱۵ استان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی که به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اراک، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران استانی صبح امروز برگزار شد، حضور یافتند.

گفتنی است؛ در این مراسم از تعدادی از خانواده های ایثارگر و نیز جمعی از جامعه پزشکان و پرستاران عزیز با اهدای لوح سپاس توسط مسئولین حاضر در مراسم تقدیر شد. در پایان این مراسم رژه موتوری گردانهای سپاه و یگان ویژه با حضور همکاران موتورلانس اورژانس اراک در سطح شهر انجام به راه افتاد. 

در پایان این مراسم رژه موتوری که حرکت آن در ساعت ۹ صبح از سپاه روح الله استان مرکزی شروع و پس از رژه در سطح شهر در بهشت زهرا شهر اراک پایان یافت ،همکاران اورژانس اراک با حضور در مزار شهید مدافع حرم سردار حمید انصاری با اهداء گل و فاتحه از مقام شامخ و جانفشانی های شهدا قدردانی نمودند.


نظر شما :