استان مرکزی باز هم رکورد زد!!/شناسایی ۱۰۷ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته

۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۳ کد : ۱۰۰۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۹۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی ۱۰۷ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۸۳ مورد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۵ مورد خمین و ۱۹ مورد هم در ساوه بوده است.
استان مرکزی باز هم رکورد زد!!/شناسایی ۱۰۷ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به  ۳۴۳۵ نفر رسیده است.
وی اظهار داشت: از ۸۳ مورد از مبتلایان جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۶۶ مورد قرنطینه در منزل شده اند و ۱۷ مورد نیز در بیمارستان بستری شده است و از ۵ مورد خمین نیز ۴ مورد به صورت سرپایی و ۱ مورد بستری بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در شهرستان ساوه نیز از ۱۹ مورد شناسایی شده ۱۶ مورد سرپایی و ۳ مورد بستری در بیمارستان بوده است.
دکتر جمالیان در پایان گفت: از تعداد ۳۴۳۵ مورد مثبت در استان، تعداد ۲۸۷ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۷۵۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۲۳۹۲ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 استان مرکزی


( ۱۰۶ )

نظر شما :