فراخوان دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم استان مرکزی

۲۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۷ کد : ۱۰۴۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۹۶
در راستای جذب همکاری مردم استان به منظور کمک در مهار و کنترل بیماری کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی اراک فراخوانی را صادر کرد.
فراخوان دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، جانشین رئیس دانشگاه در امور اجتماعی گفت: امور اجتماعی دانشگاه در راستای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت گروه‌های داوطلب و جهادی و به منظور پیشگیری و مقابله با همه گیری ویروس کرونای جدید، از بین دانشجویان و هم استانی های علاقه مند به فعالیت در حوزه سلامت، دعوت به همکاری می نماید.
دکتر ریتا ظهیری افزود: از علاقه مندان به همکاری داوطلبانه در رشته های پرستاری، کمک پرستاری، بهیاری، کمک بهیاری، کارشناسی یا کاردانی رادیولوژی، کارشناسی یا کاردانی آزمایشگاه تشخیص طبی، روابط عمومی، تصدی امور دفتری و خدمات، دعوت می‌گردد به منظور سازماندهی، آموزش و بکارگیری در بخش های مورد نیاز، بر اساس پروتکل های مربوطه، اطلاعات فردی  خود را از طریق پیام رسان واتساپ 09100910313، به مسئول خیرین، موسسات خیریه و گروه های جهادی دانشگاه اعلام فرمایند.
وی با اشاره به اینکه بکارگیری داوطلبین براساس شرایط موجود، تجربه، رشته تحصیلی و... خواهد بود، بیان کرد: بکارگیری داوطلبین صرفا در این مقطع زمانی و به صورت داوطلبانه می باشد و دانشگاه تعهدی برای بکارگیری و استخدام ایشان نخواهد داشت و امید است در سایه مشارکت و همکاری همه جانبه تمامی شرکای سلامت و نیز جهادگران نیک اندیش، به زودی شاهد کنترل و مهار این همه گیری  باشیم. 
دکتر ظهیری در پایان تصریح کرد: داوطلبین اطلاعات مورد نیاز خود که شامل، نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، جنسیت، شماره تلفن ثابت، شماره همراه، علاقه مندی، رشته تحصیلی، در صورت دانشجو بودن ذکر ترم تحصیلی، محل سکونت، تخصص، سابقه فعالیت در زمینه تخصصی و سابقه فعالیت در فعالیت های جهادی می باشد را در اسرع وقت به این حوزه ارسال نمایند.


( ۳۶ )

نظر شما :