شهرستان سرسبز تفرش، زرد است

۰۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۵ کد : ۱۰۶۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۳۹
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: این شهرستان به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی و سرسبزی که دارد، پذیرای مهمانان زیادی از سراسر استان و کشور است.
شهرستان سرسبز تفرش، زرد است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر کوروش دالوندی افزود: به همین خاطر علی رغم رعایت همشهریان عزیز تفرشی، شروع پیک دوم در این شهرستان همزمان با سایر شهرستان های استان، نگران کننده می باشد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون ۷۹ درصد از مبتلایان، بهبود یافته، ۱۵ درصد ایزوله خانگی هستند و متاسفانه ۶ درصد نیز فوت شدند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش در ادامه خاطرنشان کرد: کادر بهداشتی و درمانی پس از پنج ماه مبارزه با این ویروس خسته شده و چابکی روز های نخست را ندارند و به همین خاطر از کلیه هموطنان و هم استانی های عزیز، خواهش می کنیم تا حد امکان از مسافرت های غیر ضرور پرهیز کنند.
دکتر دالوندی، مردم به خصوص جوانان را به رعایت نکات بهداشتی و زدن‌ ماسک توصیه کرد و گفت: نزدن ماست نوعی بی عدالتی و به مانند حمل یک سلاح سرد است.
وی در پایان تاکید کرد: تنها راه مواجهه با این ویروس، قطع زنجیره انتقال است، که تنها راه رسیدن به این مهم هم رعایت نکات بهداشتی توسط مردم می باشد.


نظر شما :