ارتقاء کیفیت خدمات در پی شنیدن مشکلات خدمات گیرندگان

۰۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۰ کد : ۱۰۶۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک که به مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) رفته بود، گفت: شنیدن مشکلات از سوی مردم و پرسنل، باعث بهبود کیفیت ارائه خدمات می شود.
ارتقاء کیفیت خدمات در پی شنیدن مشکلات خدمات گیرندگان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در راستای ارتقاء سطح سلامت و کیفیت ارائه خدمات به مراجعین و خدمات گیرندگان و مشکلات کارکنان و پرسنل، برگزاری ملاقات های عمومی چه در ستاد دانشگاه و چه در کلیه بیمارستانها و مراکز درمانی در استان، در حال انجام و ادامه دار بودن آن مورد تاکید است.
وی اظهار داشت: گره گشایی از برخی مشکلات و مسائل مطرح شده، استانی نیست و لزوما باید از تهران و توسط مراجع و مقامات بالاتر حل و فصل شود.
وی تاکید کرد: در مقابل برخی از مسائل مطرح شده نیز از قبیل رفتار مدیران و کارکنان و همچنین پیشنهاداتی برای کیفی تر شدن خدمات، در استان قابل بررسی و انجام است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان خاطرنشان کرد: همواره آماده شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات بوده و از تلاشی برای ارائه بهترین خدمات دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است به گفته مسئولان مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت، در این جلسه، پس از استاندار مرکزی، بیشترین تماس های دریافتی ثبت و به آن پاسخ داده شد.


( ۲ )

نظر شما :