زدن ماسک سخت تر است یا اکسیژن بیمارستان؟

۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰ کد : ۱۰۶۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۶
فرماندار اراک با طرح این سئوال که زدن ماسک سخت تر است یا اکسیژن بیمارستان؟، افرادیکه نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند را به چالش کشید.
زدن ماسک سخت تر است یا اکسیژن بیمارستان؟

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: زدن یک ماسک در مقابل سختی‌ها و مشقت‌های کادر بهداشت و درمان کار سختی نیست و باید با افرادی که حاضر به زدن ماسک نیستند، برخورد صورت گیرد.

وی اظهار داشت: برخورد با ناقضان بهداشت کرونایی و افراد کم توجه به رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی نیازمند پشتیبانی دستگاه قضایی و تعیین مجازات است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته، زدن ماسک یکی از علل مهم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و این مهم باید به یک فرهنگ برای تک تک افراد جامعه تبدیل شود.

وی تاکید کرد: یکی از علل مهم شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن مجدد اراک در شرایط کرونا، برگزاری مجالس عروسی است که به هیچ عنوان نباید این مجالس برگزار شود.

فرماندار اراک در ادامه تصریح کرد: سلامت مردم در هر امری باید مقدم باشد و در این راستا هیچ تعارفی نباید با افرادی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ندارند، صورت گیرد.

وی در پایان گفت: شرایط اراک در خصوص بیماری کرونا ویژه است و اگر شهروندان رعایت نکنند روز به روز به شرایط بحرانی‌تر نزدیک می‌شویم و این بیماری در کمین همه افراد است.


نظر شما :