کادر درمانی یک به یک مبتلا و از چرخه درمان خارج می شوند

۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۹ کد : ۱۰۶۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۱
رییس دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعداد مبتلایان کادر درمانی و پرستاران دقیقاً مثل جمعیت جامعه رو به افزایش است و ابتلا یک پرستار یعنی خروج ۱۵ الی ۲۰ روزه او از چرخه درمان.
کادر درمانی یک به یک مبتلا و از چرخه درمان خارج می شوند

به گزارش وب دا مرکزی، علی اکبر شمسی با تاکید بر رعایت بهداشت توسط مردم، افزود: همکاران ما یک به یک در این هوای گرم و شرایط سخت پوشیدن لباس های حفاظتی مبتلا می شوند و باعث شده که همکاران از خانواده هایشان فاصله بگیرند به خاطر رعایت مسائل پیشگیری و پوشیدن چنین لباس هایی سختی باعث شده کادر درمان ما به طور روز افزون خسته و افسرده شوند.
وی اظهار داشت: با ابتلا کادر درمان و پرستاران، نگران این هستیم که اگر با همین منوال پیش برویم دیگر نیرویی برای مراقبت از بیماران نباشد، لذا از  مردم عزیز تقاضا می کنیم به صورت جدی، مسائل بهداشتی را  رعایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: تنها واکسن در حال حاضر زدن ماسک و عدم برگزاری مراسم های پر تجمع است.
شمسی گفت: روی سخنم با خانواده های زوج های جوان برای برپایی عروسی و یا و خانواده‌هایی است که عزیزانشان را از دست داده اند؛ به خاطر یک شب و یا چند ساعت، موجبات درگیری و ابتلا دیگران و در نتیجه کادر بهداشتی و درمانی را فراهم نکنید.
رییس دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک، ادامه داد: همانطور که مدافعان سلامت، ضامن و متعهد سلامتی ما بوده و هستند، اکنون زمان آن رسیده که ما نیز  خودمان را متعهد و ضامن سلامتی کادر درمان بدانیم و در این شرایط طاقت فرسا که سختی های بسیاری را تحمل می‌کنند، به آنها امید و دلگرمی بدهیم.


( ۵ )

نظر شما :