درد و دل و گلایه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹ کد : ۱۰۶۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از برخی از مردم که بهداشت را رعایت نمی کنند و توصیه ها را گوش نمی‌دهند، گلایه کرد.
درد و دل و گلایه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در ارتباط تلفنی با خبر شبکه استانی آفتاب، گفت: پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی با سخت ترین شرایط و با وجود تمام خستگی ها و مشکلات پیش رو تا پای جان برای حفظ سلامتی مردم استان ایستاده‌اند و با این ویروس مبارزه می کند، اما دیدن عدم رعایت برخی از مردم و سهل انگاری در مقابل این ویروس، در مقابل این چنین فداکاری هایی بسیار ناراحت کننده است.

وی افزود: دیدن فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی پرستارانی که با دست شکسته و پین دار و پرستاری که ۸ ماهه باردار است، از طرفی مایه مباهات و غرور و از طرفی نگران کننده و خطرناک است.

وی تاکید کرد: بسیاری از پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی از همان روزهای نخست، بی وقفه و بدون یک روز مرخصی مشغول خدمت بوده و حتی فرزندان و خانواده های خود را نیز روزها نمی بینند، اما دیدن حضور مردم در مراسم های پر ازدحام شادی و غم، در این شرایط حساس و بحرانی جای بسی تامل و سوال است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه تاکید کرد: مراعات نکردن حال دیگران به خصوص پرستاران و مدافعان سلامت، بی انصافی است و رعایت نکردن بهداشت و حضور در اجتماع بدون رعایت فاصله گذاری، نمک پاشیدن بر زخم مدافعان سلامت است.

دکتر جمالیان گفت: همچنان اراک در وضعیت قرمز، شهرستان های خمین و فراهان و کمیجان نارنجی و بقیه شهرستانها در وضعیت زرد هستند.

وی در پایان مجدداً از مردم خواست با رعایت بهداشت، زدن ماسک و عدم حضور در هرگونه اجتماعات پر ازدحام، ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران، از مدافعان سلامت نیز حمایت کنند.


( ۳ )

نظر شما :