انتقال دانشکده دندانپزشکی و افزایش سطح خدمات

۰۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴ کد : ۱۰۷۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۴
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ساختمان قدیمی و استقرار آن در گوشه ای از شهر باعث شده بود، تا دانشکده دندانپزشکی آنچنان که باید و شاید در نظر مردم آشنا نباشد.
انتقال دانشکده دندانپزشکی و افزایش سطح خدمات

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی افزود: با انتقال این دانشکده به ساختمان جدید، ضمن افزایش فضا و مکان این دانشکده، امکان به کارگیری متخصصین و ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم با تعرفه های بسیار کمتر نسبت به بخش خصوصی با توجه به در دسترس تر بودن آن نسبت به گذشته وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش سطح کیفی آموزشی برای دانشجویان اظهار داشت: در استان 11 رشته تخصصی زیر مجموعه دندانپزشکی وجود دارد که با ارائه خدمت آنها به طور متمرکز در مکان جدید، دیگر نیازی به مراجعه مردم برای انجام کارهای دندانپزشکی به استان های دیگر و تهران نیست.

وی همچنین فعالیت دانشکده توانبخشی را از دیگر اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و خاطرنشان کرد: سه رشته شنوایی سنجی، گفتار درمانی و کار درمانی در این دانشکده تدریس می شود که با وجود اساتید و متخصصین حاذقی که در این مجموعه هستند، علاوه بر تربیت شاگرد، خدمات خوبی نیز به مردم در زمینه تکمیل فرایند درمانی خود ارائه می دهند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با اشاره به راه اندازی این دانشکده ها  در محل ساختمان کلینیک ایثار در آینده نزدیک، از تلاش برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه و درمانگاه های تخصصی و نیز آب درمانی هم خبر داد.


( ۱ )

نظر شما :