رقابت ۲۸۰ داوطلب در آزمون دکترای تخصصی

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰ کد : ۱۰۷۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۲
مدیر حوزه امتحانی آزمون های سراسری در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آزمون دکترای تخصصی (PHD) وزارت بهداشت، همزمان با سراسر کشور در اراک و  ۳۸ دانشگاه برگزار شد.
رقابت ۲۸۰ داوطلب در آزمون دکترای تخصصی

به گزارش وب دا مرکزی، سعادت شجاعی افزود: در حوزه امتحانی دانشگاه علوم پزشکی اراک از مجموعه ۲۸۰ شرکت کننده، ۱۷۳ نفر را خانم‌ها و ۱۰۷ نفر را آقایان تشکیل دادند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در ۴۶ رشته و روزهای دهم و یازدهم مرداد در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

مدیر حوزه امتحانی آزمون های سراسری در دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به شرایط متفاوت برگزاری آزمون در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تمامی دستورات و پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از وزارت بهداشت رعایت شده و در هنگام ورود، از داوطلبانی که از ماسک استفاده نمی‌کردند جلوگیری و بعد از انجام تب سنجی از تمام داوطلبین، توسط عوامل متخصص و اهدا ماسک به کسانیکه همراه خود نداشتند، آزمون انجام گرفت.

او همچنین تاکید کرد: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس، کلیه محیط های آزمون قبل و بعد از برگزاری آن ضدعفونی و شرکت کنندگان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آزمون شرکت کردند.

سعادت شجاعی ضمن تشکر از معاونت آموزشی و مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی اراک و تاکید بر اجرای تمام دستورات و موازین بهداشتی و فراهم کردن محیط ایمن برای این آزمون، خاطرنشان کرد: هم داوطلبین و شرکت کنندگان در این آزمون و هم کلیه عوامل اجرایی، در برگزاری آزمون ایمن و بی خطر، تمام تلاش خود را کردند.

وی در پایان از کلیه دست اندرکاران و برگزارکنندگان این آزمون به خصوص داوطلبین برای برقراری نظم و انضباط تشکر کرد.


( ۲ )

نظر شما :