دستگاه هایی که تکالیفشان را به درستی انجام نمی دهند توسط دانشگاه علوم پزشکی به دادگستری معرفی می شوند

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲ کد : ۱۰۷۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۰
استاندار مرکزی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی گفت: نشست‌های قرارگاه پدافند زیستی در این استان با نظم و مستمر برگزار می‌شود و نیاز است مصوباتی که در این نشست‌ها تصویب می شود در راستای پیشگیری با دقت از سوی فرمانداران، دبیرخانه ستاد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه اعمال و نظارت شود.
دستگاه هایی که تکالیفشان را به درستی انجام نمی دهند توسط دانشگاه علوم پزشکی به دادگستری معرفی می شوند

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده افزود: دوایر دولتی، اعضای شورای تامین و دانشگاه علوم پزشکی باید با تلاش مضاعفی وظایف خود را در قبال مصوبات ستاد مقابله با کرونا پیگیری کنند و دانشگاه علوم پزشکی استان باید برای دستگاه‌هایی که تکالیفشان را برای مقابله با کرونا به درستی انجام نمی دهند، اعلام جرم نماید.

وی اظهار داشت: آرامستان اراک براساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی از یک ماه گذشته باید بسته می‌شد در صورتی که اکنون باز است و شهرداری باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت نشدن مقررات و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از سوی افراد و دستگاه‌ها از نظر قانونی و شرعی جرم است و متخلفان باید پاسخگو باشند.

استاندار مرکزی گفت: صحبت کردن در خصوص مقابله با ویروس کرونا کافی نیست و همه مردم و مسئولان استانی برای مقابله با این ویروس باید اقدامات عملیاتی انجام دهند.

وی در ادامه یادآور شد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رعایت بهداشت در دوایر دولتی و آرامستان‌های کشور را خوب توصیف کرد در صورتی که وضعیت بهداشتی این اماکن در استان مرکزی مناسب نیست.

آقازاده تاکید کرد: هر سال آیین‌های باشکوهی در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شیوع کرونا در کشور و این استان و مقابله با بیماری کووید ۱۹ به فرموده مقام معظم رهبری این آیین‌ها باید متفاوت بوده و همراستا با مصوبات ستاد ملی کرونا برای آن‌ها تصمیم سازی شود.

وی در پایان افزود: رعایت نشدن ضوابط بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا از سوی افراد و دستگاه‌ها و به خطر انداختن جان مردم، خیانت به کشور است.


( ۱ )

نظر شما :