خودداری از ارائه گزارش های خوش بینانه و بدبینانه

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴ کد : ۱۰۷۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: گزارش‌های مقابله با کرونا در کشور و استان باید براساس واقعیت‌ها ارایه شود و از ارایه گزارش‌ها خوش بینانه و بدبینانه خودداری شود.
خودداری از ارائه گزارش های خوش بینانه و بدبینانه

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی افزود: میزان ابتلا و فوت بیماران به‌ دلیل ابتلا به ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی متوقف نشده و میزان مرگ و میر این بیماری نسبت به پیک نخست آن در کشور افزایش دارد.

وی اظهار داشت: سهل انگاری، عادی انگاری و رعایت نکردن ضوابط بهداشتی توسط دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا موجب می شود دستگاه به دادگاه معرفی و برخورد قانونی با آنان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری تجمع‌ها، آیین‌های عروسی، سوگواری و همایش‌ها در کشور تا اطلاع بعدی ممنوع است و در استان مرکزی نیز نیروی انتظامی می‌تواند با هرگونه برگزاری آیین و تجمع بدون هماهنگی ستاد استانی کرونا برخورد بازدارنده را داشته باشند.

وی تاکید کرد: فرمانداران با برگزاری نشست‌های شورای تامین شهرستان، نسبت به تعطیلی تمامی آرامستان‌های استان مرکزی اقدام کرده و دفن اموات نیز باید تنها با حضور ۱۰ نفر از اعضای خانواده فوت شده و با رعایت موارد بهداشتی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان با تاکید بر اینکه با رعایت بهداشت و پروتکل های ابلاغی می توان بر این ویروس غلبه کرد و با کمترین میزان تلفات از موج دوم نیز مانند موج اول، عبور کرد، از مردم خواست با انجام این کارهای بسیار ساده ضمن حفظ جان خود و دیگران به کادر بهداشت و درمان و مجموعه علوم پزشکی استان هم که ماه ها است بی وقفه و شبانه روز تلاش می کنند کمک کنند.


( ۴ )

نظر شما :