خستگی مدافعان سلامت از ترددهای بی مورد و عدم رعایت ها

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۸ کد : ۱۰۸۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۱
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: افزایش موج ابتلا به کرونا در استان نگران‌کننده شد و آن طور که رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسات متعدد می گوید، روند ابتلا و مرگ و میر کرونا در استان شیب تندی گرفته و چنانچه همچنان این روند را طی کند، شرایط قابل پیش بینی نخواهد بود.
خستگی مدافعان سلامت از ترددهای بی مورد و عدم رعایت ها

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی افزود: این روزها ویدیوها و عکس هایی از خستگی کادر درمان در فضای مجازی دست به دست می‌شود، پرستاران و پزشکانی که هفته هاست خانواده های شان را ندیده اند و در محاصره کرونا در بیمارستان ها به سر می برند.
وی اظهار داشت: آمار ابتلای کادر درمانی به ویروس کرونا نیز حکایت از این دارد که حافظان سلامت مردم در شرایط مساعدی قرار ندارند.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر پرستاران و پزشکان با بیماران مبتلا به کرونا آنها را در مواجهه با ویروس کرونا قرار داده و همین مسئله سطح درگیری و ابتلا را در بین کادر درمانی و بهداشتی بالا می برد.
وی تاکید کرد: کارشناسان بهداشتی معتقدند مردم در ریشه کن کردن ویروس کرونا نقش مهمی دارند، آنها می توانند با رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در اجتماع و ماندن در منزل و یا رعایت فاصله با دیگران در صورت حضور در هرگونه اجتماعات و البته شستن مکرر دست‌ها و زدن ماسک، ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، مدافعان سلامت که حالا این روزها بیشتر از هر روز دیگر ناامید و خسته اند، کمک زیادی کند.


( ۴ )

نظر شما :