تخت های اختصاص یافته به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) پر شده است

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۰۸۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۵۹
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) اراک گفت: پس از اعلام سانتر اصلی درمان کرونا، این مرکز درمانی چهار بخش را به مراقبت از مبتلایان به کووید ۱۹ اختصاص داد.
تخت های اختصاص یافته به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) پر شده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت افزود: چهار بخش هر کدام با ظرفیت 30 تخت و مجموع 120 تخت در این مرکز آموزشی درمانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته، اما با توجه به آمار بالای مبتلایان و شیوع سریع این ویروس، به تخت های بیشتری احتاج است.

وی اظهار داشت: در ICU نیز هر 8 تخت موجود پر است و حدود 10 بیماری که نیاز به خدمات ویژه تر دارند در انتظار خالی شدن این تخت های محدود هستند.

وی تاکید کرد: تنها در دو صورت بهبودی و یا متاسفانه فوت بیماران، تخت ها خالی و برای بیماران بعدی آماده می شوند.

دکتر خانی دخت خاطرنشان کرد: ظرفیت این بیمارستان کاملاً پر شده است و با توجه به شرایط پیش رو و روند صعودی مبتلایان و افزایش آمار، پیش بینی می شود، وضعیت از شرایط فعلی نیز بدتر و وخیم تر شود.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) اراک در ادامه ضمن درخواست  از مردم برای رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی، شستن مکرر دست ها و زدن ماسک که در شرایط فعلی مهمترین اولویت های وزارت بهداشت و درمان است، تاکید کرد: این بیماری کاملاً خطرناک بوده و برخورد با آن نیز باید کاملاً جدی باشد، پس عادی انگاری و ساده نگریستن به این ویروس و بیماری کاری بسیار خطرناک و بحران آفرین است.

دکتر خانی دخت در پایان به اعلام فوت روزانه 200 نفر از هموطنانمان در سطح کشور توسط وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: این آمار بسیار غم انگیز و دردناک است و دانستن این مسئله که می توان با انجام کارهای ساده ای که توسط کارشناسان و رسانه ها دائماً در حال بیان است، از انتشار این ویروس جلوگیری کرد و جان یک انسان را نجات داد، چندان دشوار نیست.


( ۷ )

نظر شما :