عدم رعایت بهداشت خنداب را زرد کرد

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳ کد : ۱۰۸۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۱۷
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: وضعیت این شهرستان سفید بود، ولی عدم رعایت بهداشت و برگزاری مراسمات، وضعیت حال حاضر خنداب را زرد کرد.
عدم رعایت بهداشت خنداب را زرد کرد

به گزارش وب دا مرکزی، رسول گوهری افزود: چند روزی است که تعداد مبتلایان و بستری و قرنطینه در منزل زیاد شده و با تکمیل ظرفیت بیمارستان مهر خنداب، سرریز مراجعین را به اراک منتقل می کنیم.

وی اظهار داشت: شهرستان خنداب به دلیل مهمانپذیر بودن، در فصل تابستان به خصوص مرداد و شهریور پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان بوده و هست که برای مهار این ویروس و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر آن، با مسئولین شهرستان جلسات هماهنگی برگزار و تدابیری نیز اندیشیده شده که امیدواریم با انجام آنها و اجرای دیگر پروتکل های ابلاغی و بهداشتی، وضعیت را در این شهرستان کنترل کنیم.

گوهری خاطرنشان کرد: شهرستان خنداب از شهرستان های محروم استان بوده و در حوزه ی سلامت نیز کمبودهای زیادی دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب افزود: به دلیل تازه تاسیس بودن بیمارستان این شهرستان، علاوه بر کمبودهایی نظیر نبود اتاق عمل و تجهیزات، بسیاری از تخصص ها نیز در آن فعالیت ندارد.

وی از مردم خواست به دلیل همین محدودیت ها و کمبودهای حوزه بهداشتی و درمانی، تا حد توان، بهداشت را رعایت کنند تا ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران و کمک به همین تعداد معدود کادر درمانی و بهداشتی و کمبودهای گفته شده، نیازی به مراجعه و خدای ناکرده بستری شدن، پیدا نکنند.

وی در پایان مجدداً از مردم خواست در هیچ مراسم و تجمعی در جامعه حضور نیابند که در غیر این صورت و یک غفلت، احتمال تبدیل شدن وضعیت زرد کنونی به نارنجی و حتی قرمز وجود دارد.


نظر شما :