دکتر سید محمد جمالیان:

اصحاب قلم یاری گر و روحیه بخش کادر بهداشت و درمان / نهایت کمک و همکاری با حوزه سلامت استان

۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۱ کد : ۱۰۸۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران به‌ ویژه خبرنگاران حوزه‌ سلامت استان مرکزی تبریک گفت.
اصحاب قلم یاری گر و روحیه بخش کادر بهداشت و درمان / نهایت کمک و همکاری با حوزه سلامت استان

به گزارش وب دا مرکزی، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
امسال در حالی فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را خدمت شما بزرگواران تبریک می گوییم که نزدیک به شش ماه است شما خبرنگاران پا به پای مدافعان سلامت لحظه‌ای آرام و قرار نداشته اید و در راه اطلاع رسانی درست در مورد خبرهای کرونا و همچنین دادن آگاهی و هشدارها در مورد این بیماری که مردم را تهدید می کند نهایت کمک و همکاری را با حوزه سلامت استان داشته‌اید.
اصحاب قلم در این روزها ثابت کردند با تمام وجود و استوار در کنار مردم و مدافعان سلامت ایستاده اند و نقش بی بدیل خبرنگاری و اطلاع رسانی را صادقانه و پر اثر ایفا می کنند و از یک سو با ارائه خبرهای موثق و علمی و از سوی دیگر با جوهر قلم و نگاه دوربین، یاری گر و روحیه بخش کادر بهداشت و درمان بوده اند.
این روز یادآور زحمات و تلاش های بزرگ مردان و زنانی می باشد که قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند و با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.
بی شک زمانی که رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه کمتر اهمیت داده می شد دست یاری به سوی اصحاب رسانه دراز کردیم و بعد از آن تاثیرش را در جامعه به خوبی احساس کردیم.
روزهایی که زدن ماسک توسط هم استانی هایمان به خوبی رعایت نمی‌شد، شما صاحبان قلم بودید که اهمیت آن را برای مردم بیان کردید و پیغام مدافعان سلامت را به آنها رساندید و تاثیرش را به خوبی در شهر ها و‌ روستاهایمان به چشم دیدیم.
امید داریم با کمک هم و اتحاد و همدلی در استان شاهد از بین رفتن کرونا ویروس باشیم و باز شاهد روزهایی باشیم که با آرامش کنار یکدیگر دغدغه ای جز سازندگی و آبادانی کشور عزیزمان را نداشته باشیم.
خرسندم که روز خبرنگار را خدمت تمامی خبرنگاران دلسوز، زحمت کش و پر تلاش استان مرکزی به خصوص فعالان این عرصه در حوزه سلامت، که مسئولیت سنگینی را در ارتقاء سطح بهداشت، درمان و آموزش و افزایش سواد سلامت مردم این استان ایفا می نمایند را تبریک عرض نمایم و برای یکایک شما بزرگواران آرزوی بهروزی و موفقیت را دارم.

دکتر سید محمد جمالیان 
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
 ۱۷ مرداد ۱۳۹۹


( ۲ )

نظر شما :