خبر خوش سرپرست معاونت توسعه دانشگاه/ چتر حمایتی دانشگاه در قالب بیمه تکمیلی

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۷ کد : ۱۱۰۱۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۸
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه علوم پزشکی ۴۰ درصد از پرداختی بیمه تکمیلی کارکنان را پرداخت می کند.
خبر خوش سرپرست معاونت توسعه دانشگاه/ چتر حمایتی دانشگاه در قالب بیمه تکمیلی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای و به منظور رفاه حال بیشتر کارکنان و پرسنل مجموعه بزرگ علوم پزشکی استان مقرر گردید، زین پس ۴۰ درصد از بیمه تکمیلی کارکنان و پرسنل به حساب آنها بازگردد.
وی اظهار داشت: بیمه تکمیلی یکی از شاخه‌های پرطرفدار و پر خسارت بیمه ای در صنعت بیمه است و تقریبا همه شرکت‌های بیمه این بیمه نامه را به صورت گروهی و انفرادی و خانواده  در طرح‌های مختلف بیمه‌ای با پوشش‌ها و حق بیمه های متفاوت ارائه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در دسترس بودن مراکز درمان طرف قرارداد بیمه نامه‌های تکمیلی می‌تواند یکی از معیارهای مهم در انتخاب بیمه نامه‌های تکمیلی باشد؛ بیمه نامه‌ای که تعداد مراکز طرف قرارداد بیشتر و دردسترس تر داشته باشد همواره گزینه بهتری در انتخاب بیمه نامه تکمیلی باشد.
دکتر سلطانی تاکید کرد: البته در بین مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌ها و … مراکزی هستند که به صورت آنلاین و با کد ملی می‌توان از خدمات بیمه نامه‌‌ای شان استفاده کرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه با اشاره به اینکه انسان همواره‌ در معرض‌ خطر انواع‌ مختلف‌ بیماری‌‌ها بوده‌ و هست‌، ناچار برای بهبودی و معالجه‌ متقبل‌ هزینه‌‌های سنگین‌ پزشکی، دارو و عمل‌های جراحی و نیز مخارج‌ بیمارستان‌ می‌شود، گفت: باتوجه به پیشرفت روش‌های نوین درمانی، افزایش هزینه‌های پزشکی و تقاضای روز افزون جهت افزایش پوشش و تنوع خدمات بیمه مازاد درمان به ویژه در بخش هزینه‌های درمان سرپایی، دانشگاه علوم پزشکی در راستای احترام متقابل به همکاران خود، با تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته و طی جلسات متعدد،۴۰ درصد مبلغ پرداختی همکارانیکه از بیمه تکمیلی خود استفاده کرده اند را باز می گرداند.


( ۵ )

نظر شما :